tirsdag den 6. oktober 2009

barbering

Før voksning

før voksning
Efter mange spørsmål om hvordan vi holder os glatte kommer der her lidt om det fruen barber sig med skraber næsten dagligt. Mange skriver om problemer med røde knobber men det er kun det færste stykke tid. Der er det nok en god ide at kun køre i håret retning men når huden har vendt sid til det kan man gøre det på kryds og tværs for at få det glattes resutat ( vi bruger alm engangsskraber) jeg m er er lidt mere modig og bruger voks ind i mellem for at vise forskællen kommer der lidt billeder for at vise hvorden det virker billeder ovenover er hvor der er gået flere mådner siden det er vokset og en uge siden jeg har brugt skraver som man nok kan se er hårvæksten blevet mindre efter jeg har brugt voks en del gange og de første gange er de værste det gør sku lidt ondt GG.

2 kommentarer:

  1. Hej og en fin demo af hvad voks kan gøre for den glatte look! Skulle hilse og sige at hvis nogen er interesseret så tilbyder jeg voksbehandlinger i svendborg, også intimvoks til både ham og hende. Man kan læse om mit arbejde på hairmanagement.dk

    SvarSlet