tirsdag den 6. oktober 2009

barbering

14 dage efter voks som man kan se er der nu begynt at komme
hår ud og nogen på vej ud og man skal huske at havde smurt
sig med krem for at hårene har letter ved at komme ud. men
som man også kan se er de ikke så tætte hårne så med en alm
skraver vil men ikke stikke på samme måde som hvis men
ikke har brugt voks. men hvis man vil vokse igen skal man
lade dem stå til de bliver lidt længre.

5 dage efter voksning ved alm barbering ville der jo være

halv lange stubber her men stadig glat og blød



4 dage efter voksning





2 dage efter voksning






dagen efter voksning huden mere faldet til ro.




lige efter sidste voksning huden lidt iteret.





dagen efter første gang voks huden meget iteret.


Det nederst foto er dagen efter jeg blev vokset første gang som man nok kan se var huden noget mere iteret av av end fotoet oppe over og det er lige efter en voksing og oppe over igen er det 1 og 2 dage og 4 dage efter voksning som man jo nok kan se ville der allerede være stubber hvis man havde brugt en skraber. jeg begynte med voks fordi selv lige efter efter en barbering kunne man mærke stubber og nu når hårvæksten ikke er så tæt mere kan det næsten også gøres helt glat med en skraber så derfor går der længer tid mellem voksningerne tro kun jeg har vokset mig 2 gange i år.

6 kommentarer:

  1. Jeg kunne godt tænke mig at se hvordan selve voksprocessen foregår. Jeg barberer mig hver dag, og har gjort det i de sidste godt 25 år. Jeg bruger Gillette Mach 3 Turbo og har aldrig haft problemer med knopper, kløe eller andre gener.
    Jeg synes iøvrigt at det er flot hjemmeside I har lavet. Jeg nyder at se den.
    J.

    SvarSlet
  2. Hvordan gør du det og med hvad, her mener jeg produktets navn og type??? Jeg har barberet mig i en årrække og har et ubehageligt bøwwwwl med knopper og lign. - så det der, vil jeg også prøve, det ser super glat ud!!!! Og så ser det ud til at være problemfrit, selvfølgelig lige ud over de første par gange, men den tort er jeg bestemt parat til!!!

    Mvh WAUH

    SvarSlet
  3. hejsa her er der et link der viser den slaks voks jeg bruger men ikke købt der
    http://wellnessudstyr.dk/shop/shop/rullevoks-voksvarmer-vokspakker/rulle-voksvarmer-opladelig.html

    men det gør lidt undt særlig de første par gange

    mvh
    os2

    SvarSlet
  4. Send eller opload et foto af voks i nærbillede
    fabrikationsnavn m.v.

    SvarSlet
  5. Kan vi ikke få pik målene ? længde omkreds osv.

    SvarSlet
  6. Jeg er også meget glad for det glatte look,det er bare så rart når man er ude i den friske luft,den mærkes mere intens når man er glat,jeg har aldrig brudt mig om krops behåring og har derfor været glat hele mit liv,det er en stor nydelse.
    Bente

    SvarSlet